SCUBA diving

Maste bara skriva I'm so happy!! haha :D (for det ar jag verkligen)

Pa tal om rubriken, japp, jag har SCUBA dykt idag. For forsta gangen. Sa det var valdigt spannande, men lite klurigt. Sag lite fina fiskar, en rocka, sjogurka, musslor och tang. Dok tillsammans med Marianne och en instruktor. Vi var de enda, sa det blev av en privatlektion for oss. Kommer definitivt prova det igen nagon gang :)
Vi har alltsa varit i Del Mar de senaste tva dygnen, som ligger vid havet, nara San Diego. Ett valdigt vackert stalle, med valdigt manga surfare och joggare. Bodde pa ett hotell som i princip lag pa stranden, sa det var bara att kliva utanfor dorren sa var man ute pa den langa, fina stranden. Marianne och jag provade att Boogie boarda ocksa i de stora vagorna. Kul! Kommer verkligen att sakna allt har.

Hm.. nu glomde jag bort vad det var jag skulle skriva. I alla fall imorgon tar vi flyget til New York, for att spendera vara sista dagar i USA dar.
Just det, nu kom jag pa vad det var... instruktoren som vi hade, hade varit med i NAVY SEAL. (alltsa det top of the top av alla dykare, hehe) Han var valdigt cool, men Marianne tyckte att han verkade lite hog, haha.

  


Kommentarer

Kommentera:

Kommentera gärna. Jag tycker om att få kommentarer. Men elaka kommentarer raderas eller fastnar i filtret.

Mitt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg eller URL:

Lämna ett fotspår här:

Trackback