California in pictures part 1.

Random bilder fran olika tillfallen:


Pa arlanda


Jag (trott efter resan) och en glad Debbie pa LAX


Los Angeles, here I am!! haha


Welcome to my crib in OC (Debbies hus)


And here is the pool folks


Jag (golfbana i bakgrunden)


Pa mexikanskrestaurang med mamma, Debbie och deras van Amy (och Bob)


Real American cupcakes. Supergoda!

Ville bara saga att jag forsoker uppdatera sa ofta jag kan, och eftersom det inte finns nagot tradlost interne, sa far jag lov att anvanda Debbies dator och hon arbetar pa dagarna. Annars sa ar det bara bra har borta. Jag glssar mest bara runt och kanner mig cool... hahah XD


Kommentarer

Kommentera:

Kommentera gärna. Jag tycker om att få kommentarer. Men elaka kommentarer raderas eller fastnar i filtret.

Mitt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg eller URL:

Lämna ett fotspår här:

Trackback