Americans are so nice people

Hi guys!

Tankte forst och framst dela med mig av lite tankar som jag har fatt nar jag bland annat har traffat alla dessa amerikanska manniskor. For det forsta alla ar sa himla trevliga och oppna har. Vart man an kommer fragar alla "how are you doing" och sa vidare. Blir alltid sa radd att jag later otrevlig nar jag kanske inte svarar tillbaka, bara for att jag inte forstar vad de sager till mig. But that's life... I think.

Sedan sa maste jag bara saga att de har valdigt stora jordgubbar har, egentligen sa ar alla bar mycket storre har, men de ar inte alls lika smakrika som hemma (just a notice) For det andra sa ar det mycket fler reklamer och trailers innan nar man gar pa bio, och stolarna ar way much better than hemma. En annan sak ar att det finns sa manga asiatiska manniskor har. De ar i princip i majoritet. So it feels lika I'm fit in here, haha ;p

Nu till vad jag gor pa dagarna. Igar (5 juli) gick mamma och jag till ett stalle som hette Tustin Plaza, dar det fanns jattemanga affarer. Kopte en bag fran Old Navy med en siluett av en hund pa. Gick sedan pa bio och sag Eclipse. Vilket gick bra, trots att det inte var nagon text, hehe.
Eftersom vadret idag, inte var det basta bestamde sig mamma och jag for att agna aven denna dag at lite shopping (kan aldrig bli for mycket) Sa vi gick till ett stalle som hette Target, paminnde lite om Ahlens. Hittade massor av saker som jag kopte. Fade nodvandiga saker och sant som bara ar kul att kopa for att jag ar har. Jag undrar om jag kommer att fa kopa en till resvaska pavagen hem?! Tog ett litet kvallsdopp i poolen nar jag kom hem (och det tror jag inte att ni kan gora dar hemma, aven om ni har det varmt. ha!)

Imorgon blir det att ga upp tidigt for att aka till Los Angeles och ga pa Universal Studios :)

Natti Natti <3
   


 


Kommentarer

Kommentera:

Kommentera gärna. Jag tycker om att få kommentarer. Men elaka kommentarer raderas eller fastnar i filtret.

Mitt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg eller URL:

Lämna ett fotspår här:

Trackback