4th of July

Happy 4th of July everybody!!

Äntligen har jag trådlöst internet så att jag kan använda laptopen som jag släpat med mig :P

Jag befinner mig just nu i ett riktigt fancy house med utsikt över Santa Monica Bay. I vilket fall som helst, vi firar dagen till ära med ett par judiska vänner till Debbie och de bor i ett jättefit hus med pool. Dock är det faktiskt lite för kallt för att bada. Tråkigt nog. Alla är jättetrevliga och maten är nice. Dessutom har de en riktikgt söt hund som heter Murphy, hihi ^^ Väntar på att det ska bli tillräckligt mörkt så att jag kan se fyrverkerierna som de brukar skjuta :)

Idag har jag följt med Debbie till en djuraffär, där de har hemlösa katter för adoption, så det var hennes tur idag att rengöra burarna, och jag följde med för att leka med katterna. Till min glädje var det i princip bara kattungar där. Åh, de var så söta!! 

Btw. på vägen hit såg jag Los Angeles skyline och Stilla havet för första gången sedan jag kom hit. Längtar tills jag får se LA på nära håll. Fick också en komplimang för min "New Order tröja" som jag köpt från Weekday. Hörde dock inte riktigt vad hon sade, för hon pratade väldigt snabbt, men jag är ganska säker på att det var en komplimang ;P

Hann inre skriva klart det har inlagget innan det var dags att aka hem. Lovar ett bildinlagg som nasta inlagg :)

Fyrverkerier!
  


Kommentarer
Postat av: Den riktiga Spökplumpen

Va, har inte Debbie trådlöst???

Som lillplumpen säger: MER BILDER!

(Nya objektivet kommer på torsdag!)

Snygg bild på feuerwerket :)

Här är det varmt, synd att VI inte har en pool...

Så partyt blev inte hos Bruce Willis :(

2010-07-06 @ 08:49:48
Postat av: Harriet

SV: nej Debbie har inte tradlost... och Bruce Willis var inte hemma sa vi drog till Dreyfus istallet :P men dar var det ocksa nice.

2010-07-07 @ 07:09:30
URL: http://bleckplumpen.blogg.se/
Postat av: Bästa systern Evert!!

Tjosan! Det var jätteroligt med alla bilder men vi vill ha fler sånna :D du måste ta reda på dom bästa galleriorna och visa mig sen hihi, vi ses snart för tusan!!!!!!! Jag åker till norrbyskär i över morgon hejdå pussa mami

2010-07-07 @ 11:32:52
Postat av: Ida We

Man kan inte kommentera dina översta inlägg :/ Men joho, klart vi kan ta kvällsdopp! Ska göra det imorgon, det har faktiskt blivit varmt i vattnet här (när man väl doppat sig)... vi ska ha popcorn at bäverbadet :D



Vill också till USA! Jag kommer över, typ imorgon, eller? Haha, I wish ;P



Ser bra ut iaf, kul att du har det bra och känner dig lite hemma. Vet du vad du får göra? Sen... gå runt hemma och prata engelska med dig själv, så kanske det blir lättare att prata till nästa gång du är där. Jag brukar det! Fast jag förstår, de pratar snabbt... But you'll survive! Stött på några coola B&J's nåt? ;P

2010-07-08 @ 13:02:28
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera:

Kommentera gärna. Jag tycker om att få kommentarer. Men elaka kommentarer raderas eller fastnar i filtret.

Mitt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg eller URL:

Lämna ett fotspår här:

Trackback