26 juli

Hej hej,
tänkte bara skriva att vi lever... haha XD (om det nu var någon som undrade).
Vi bor just nu i en håla som heter Los Alamos, har inte den bleksate aning om vad det är för slags ställe, men vi ska bara bo här en natt.
Igår besökte vi Monterey Bay Aquarium. Ett fantastiskt akvarium med både fiskar, fåglar och uttrar. Uttrarna var det bästa och de sötaste varelserna. Marianne och jag tänkte prova att dyka också men vi var för gamla. Vilket sög eftersom jag gärna hade provat att dyka med syrgastuber. I övrigt så går dagarna väldigt snabbt, och det är ett väldigt åkande i bil till alla ställen som vi besöker, men det är kul att få se något nytt i princip varannan dag. Snart tar vi farväl av California och åker till New York. Spännande!!
Imorgon åker vi ner längs kusten till ett ställe som heter Del Mar. Vi ska då bo på ett hotell som i princip ligger på stranden. Det ska bli skönt att se lite vatten igen och inte bara träd som vi har sett mycket av de senaste dagarna. Vill bada i Stilla havet och hitta fina snäckor på stranden.
Natti

Kommentarer

Kommentera:

Kommentera gärna. Jag tycker om att få kommentarer. Men elaka kommentarer raderas eller fastnar i filtret.

Mitt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg eller URL:

Lämna ett fotspår här:

Trackback