18 juli

Imorgon drar hela familjen Lindberg ut pa Kaliforniskt aventyr. Ser fram emot det, ar ratt sa less pa att bara vara.. liksom. Men uppdateringar fran detta kommer forhoppningsvis.

Ska inte vara sa langrandig, men hade tankt att beratta om dagen. Forst foljde Marianne och jag med Debbie till Pet Smart, djuraffaren som tidigare har berattat om, och stadade hos katterna. Lika sota kattungar som forra gangen. Blev helt foralskad i en liten siames kattunge. Sedan for vi till en sorts matmarknad och at lunch. At riktiga amerikanska pannkakor for forsta gangen, mmm!! Korde darefter till Hollywood Blvd. och gick pa Wilk of Fame och gick forbi Kodak Theater och stannade slutligen uanfor Chinese Theater och tog kort pa alla Hand- och Fot prints fran olika kandisar. Fick dock inte se nagon av dem :(

Nej, nu maste jag ga. Ska upp tidigt imorgon.

Kommentarer

Kommentera:

Kommentera gärna. Jag tycker om att få kommentarer. Men elaka kommentarer raderas eller fastnar i filtret.

Mitt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg eller URL:

Lämna ett fotspår här:

Trackback