16 juli

Gardagen. Hela femiljen akte till Disneland och California Adventure. Jag hade ju som sagt redan varit dar en gang, men en till gang skadade inte och dessutom sa ville jag ga tva ganger. Vadret har blivit mycket varmare nu, sa ibland var det nastan olidligt att ga omkring i parkerna, men de flesta attraktionerna var inomhus och dar var det svalare, sa vi drog oss till dem. Akte California Screaming tva ganger till! Men nu var den inte lika laskig langre, utan mest bara kul. Tror att jag borjar bli redo for att prova Insane, hehe :P
     Fick tag pa biljetter till en jattehaftig show som hette World of Color. Det var en show som med hjalp av vatten och stralkastare i olika farger och nagon sorts teknik som jag inte fattade hur den funkade, visade scener fran olika Disneyfilmer. Jattefint! Gjorde mig en egen nalle ocksa pa en san dar Build-a-Bear butik. Det blev en special nalle, som enbart fanns pa Disneyland.

Hade ju tankt att lagga upp lite bilder fran igar idag ocksa, men jag tror att det far vanta, for att ikvall ska vi pa en Sabbaths middag hos Debbies foraldrar som bor i LA. Ska bli spannande, har ju aldrig varit med om det tidgare.
Bilderna kommer nar de kommer, ska forsoka att lagga upp dem imorgon. Om jag har tid.

Nej, nu maste jag ga och gora mig i ordning. Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera:

Kommentera gärna. Jag tycker om att få kommentarer. Men elaka kommentarer raderas eller fastnar i filtret.

Mitt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg eller URL:

Lämna ett fotspår här:

Trackback