måndag

Oj oj, nu är det inte länge kvar tills jag sticker iväg till the sunny California. Dock kan jag fortfarande inte riktigt tro det än... men det kommer väl :P

Bilden är från Midsommar, som i övrigt firades i Umeå med en del av släkten. Det blev ett lugnt firande med god mat och sällskapspelande :D Fick också träffa mitt lilla kusinbarn, som var ett tag sedan. Hon hade fått en sådan där uppblåsbar pool som hon plaskade runt i och skvätte ner oss andra. Men ack så söt hon var!
Btw. Är det någon som vet varför det inte går att hoppa ned en rad när man skriver på Mac?

Kommentarer

Kommentera:

Kommentera gärna. Jag tycker om att få kommentarer. Men elaka kommentarer raderas eller fastnar i filtret.

Mitt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg eller URL:

Lämna ett fotspår här:

Trackback