22.24

Känner att min uppdatering kanske inte har varit så aktiv sedan jag skaffade bloggen... men det kommer, vänta ni bara. Så fort jag sätter min fot i Kalifornien kommer inläggen att flöda. (ska försöka att uppdatera så ofta jag kan i alla fall)

Idag har jag i stort sett bara packat. Packar inte allt för mycket kläder, ska ju kunna ha plats för allt som jag ska handla där :P Träffade Ida en stund också. Vi tog en glass i hamnen och satt där och chillade ett tag, tills det blev för kallt. Var är du sommarvärme?? Sedan så åkte vi hem och käkade hämtmat från Asian Place (eller nu vad det heter) Trevligt trevligt.

Nej, nu ska jag ta och göra kväll. Det är ju en dag imorgon också. One day left!! :D

Kommentarer

Kommentera:

Kommentera gärna. Jag tycker om att få kommentarer. Men elaka kommentarer raderas eller fastnar i filtret.

Mitt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg eller URL:

Lämna ett fotspår här:

Trackback