Shopping med stort S

Hej hej!

Nummer ett: Maste bara saga att det ar sa kul att fa era kommentarer. Och aven om jag kanske inte svarar pa dem sa uppskattar jag dem, mycket! :D

Nummer tva: Okej, jag ska forsoka att fa det har att inte lata som ett typiskt "Kenza inlagg" dar jag skulle skriva att ...idag har jag varit pa stan och shoppat klader bla, bla, bla. Men saken ar ju den att jag faktiskt har tillbringat annu en solig dag at att ga omkring i affar efter affar och satt spratt pa mina pengar. Men nojd blev jag i alla fall. Pa en av affarerna jobbade en mycket snygg kille, haha :) Lite lockigt har, smal och lagomt solbrand. Mumma!!
Sedan forsokte en forsaljare att fa oss att kopa en plattang, som enligt henne var hur bra som helst, "du kan till och med anvanda den pa blott har"... men vi kopte den inte.

Imorgon ska vi till Disneyland igen (for mig) men pappa och Marianne har ju inte varit dar an. Sa forhoppningsvis kommer det upp lite bilder darifran nagon gang efter imorgon.


Ben and Jerry's!! ($3.99)


Kommentarer
Postat av: k

låter grymt :D är jätteavundsjuk :(

HOPPAS NI HAR DET TOPPEN! hälsa!

2010-07-17 @ 02:29:20
Postat av: Ida We

Fan vad billiga B&J's! Damn asså... och mer coola smaker. Ingen överraskning det though. Typ tretti spänn för dyrglassen! Jag måste åka dit xD

2010-07-18 @ 22:35:41
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera:

Kommentera gärna. Jag tycker om att få kommentarer. Men elaka kommentarer raderas eller fastnar i filtret.

Mitt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg eller URL:

Lämna ett fotspår här:

Trackback