Hela familjen Lindberg ar samlad!

The rest of my family are here!!

Jag ar sa glad att fa traffa dem igen. De kom med ett plan klockan 18.24 till LAX, sa vi korde dit och hamtade dem. Hade gjort en jattefin skylt som det stod "Welcome Jan and Marianne To Sunny California"... vet inte riktigt om de uppsakattade den, lika mycket som jag hade hoppats pa, men men. (de ar en aningens trotta, sa det var nog darfor)

I alla fall, mamma och jag hade bestamt oss for att ga pa ett museum idag. Sa vi fick skjuts av Debbi rill Santa Ana och besokte Bowers Museum of Culture Art. Sag flera utstallningar, bl. a en om The Silk Road, det vill saga nar handeln mellan ost och vast borjade i varlden (blev lite uttrakad i slutet, men annars var den ratt sa intressant) De senaste dagarna har jag annars bara legat vid poolen och stekt. Vadret har blivit sa mycket battre nu, sa nu klagar jag pa att det ar for varmt istallet for tvartom. Men man ska inte klaga :P

Imorgon har jag lovat Marianne att ta med henne pa shopping, sa vi ska aka till The Block igen, och jag har fortfarande saker kvar som jag maste kopa.

Btw. snart borjar varan resa runt i Kalifornien, vilket ska bli spannande och kul. Kanner att jag borjar kunna det har livet nu, och ar sugen pa att se lite nya saker.

Peace out! 


Kommentarer

Kommentera:

Kommentera gärna. Jag tycker om att få kommentarer. Men elaka kommentarer raderas eller fastnar i filtret.

Mitt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg eller URL:

Lämna ett fotspår här:

Trackback