22:13

Det har kanske kommer att lata lite fanigt och lite overdrivet entusiastiskt. Men jag tycker om djur, valdigt mycket, och enda sedan jag kom hit, har jag sett ett antal djurarter som jag aldrig tidigare i mitt liv sett forut (sjalvklart har jag sett de i bocker och pa tv, men aldrig pa riktigt). I kvall sag jag for forsta gangen en tvattbjorn in real life. Den sag precis ut som de tecknade tvattbjornar som man sett i filmer. Jattesota! Sedan har jag sett ett antal Kollibrier, och har om kvallen fick jag en liten skymt av vad vi tror var en Pungratta (Opossum pa engelska) Visst det ar bara djur, men det ar anda nagot speciellt med att se djur som man annars bara kan se pa zoo och djurparker.

Dagen i korthet har sett ut sahar:  
Marianne och jag fick oss varsin manikyr- och pedikyrbehandling pa ett Nailspa har i narheten. Valdigt skont.
Gick lite i affarer, men hittade inget.
Akte hem och spelade lite Wii Sports
Akte sedan pa BBQ hos ett par vanner till Debbie i Fullerton. Aven de bodde i ett jattefint hus.

Igar var vi ju som sagt bjudna till Debbies foraldrar pa en Sabbats middag, vilket var en valdigt speciell upplevelse. Vi fick ata nagot speciellt brod och vi sjong pa hebreiska (forsokte iaf.) osv. Sedan efter maten tog vi en promenad till Fox Studio som lag i narheten av dar de bodde. Sa nu har jag sett tva kanda film/tv Studios.

Imorgon ska vi aka till LA och Hollywood och ga pa Walk of Fame. Hoppas pa att fa en skymt av en viss Zac, haha ;) nej, jag skojar lite, fast det skulle vara kul att fa se nagon stor stjarna. Kameran hanger med sa klart, sa jag hoppas att jag kan visa nagra bilder senare. Det samma galler de bilder fran Disneyland som jag pratat om.

Off to bed!


Kommentarer
Postat av: Ida We

Okej... då förstår jag att du blev besviken när du inte fick se nån bäver hemma hos mig, haha xD

2010-07-18 @ 22:32:11
URL: http://idawe.blogg.se/
Postat av: Ida We

Antar att du kommer vilja ändra lite i designen när du kommer hem... Bara USA bilder i headern till exempel. Hälsa Hannah Montana om du ser henne xD eller Chace Crawford (fast hoppas du inte ser han, du kommer dö av hans snygghet, jag lovar! Fast det är nog troligare att du gör det av Zac... hm).



Weird things has happened. Har tänkt skriva det till dig, men jag har glömt mina formuleringar just nu. Kan återkomma till det... kanske. Eller så... Crusher... visste du att folk faktiskt kan ha en sån på mig? Trodde inte jag. Eller nåt liknande, men det verkar lite så. Killar är verkligen mycket mer diskreta IRL när det gäller sånt. I alla fall jämfört med mig, men det förstås, jag stirrar ju ner mina span tills de gör allt för att undvika mig ;P haha, känns det som. Eller inte. Men i alla fall... "jag vill verkligen träffa dig" seriöst?! Haha LOL. Och ofta man skriver ett hjärta till nån man har pratat med tre gånger förut. Killar är konstiga xD



Och vet du, jag är grymt glad! Älskar att vara glad över småsaker och mina knäppa idéer. Du ska få veta sen, när det är försent att säga vad man tycker. Haha, jag är sjuk. (det är en liten småsak, have no förväntningar)

2010-07-18 @ 22:53:17
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera:

Kommentera gärna. Jag tycker om att få kommentarer. Men elaka kommentarer raderas eller fastnar i filtret.

Mitt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg eller URL:

Lämna ett fotspår här:

Trackback