Frank: "jag skulle också vilja ha en telefon döpt efter mig -Frankphone"

Tänkte tipsa om ännu en tävling som jag är med i. Men den här gången kan man vinna en Sony Ericsson Xperia av sorterna; Xperia X10, Xperia X10 mini, Xperia X10 mini pro eller Xperia X8.

Min motivering:
Hm, prylgalen som jag är vill vinna en Xperia X8 bara för att, liksom. Jag har egentligen inget behov av en ny telefon, men en ny telefon är ju alltid kul. Är mycket nöjd med Sony Ericssons telefoner. De har både snygg design och för mig är de också hållbara. Har försökt att vinna en Sony Ericsson Satio flera gånger, men aldrig lyckats. Så försöker nu med en annan sort, haha.

Haha, åh vad jag hatar att vara med i sådana här tävlingar, egentligen... man vinner ju aldrig. Dock är det ju kul att bara hoppas också XD

Kommentarer

Kommentera:

Kommentera gärna. Jag tycker om att få kommentarer. Men elaka kommentarer raderas eller fastnar i filtret.

Mitt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg eller URL:

Lämna ett fotspår här:

Trackback