Day 3

Klockan ar just nu 19.53 (amerkiansk tid) och jag ar helt slut. Dagen har agnats at att spendera lite pengar pa shopping. Det blev tva par t-shirtar, en ring, ett par solglasogon och ett par jeans som fick folja med mig hem. Ar an sa lange lite skakis nar det galler att anvanda mig av mitt excellenta engelska ordforad, haha XD men det gar framat. I vilket fall som helst vi akte till ett jattestort shoppingstalle med massor av kladaffarer, restauranger, bowling etc. som till 4th of July till ara hade massor av sales. Toppen!

Dags att ata. Ett bildinlagg kommer upp senare. So stay in touch!


Kommentarer

Kommentera:

Kommentera gärna. Jag tycker om att få kommentarer. Men elaka kommentarer raderas eller fastnar i filtret.

Mitt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg eller URL:

Lämna ett fotspår här:

Trackback