Love is in the air

Failade direkt med att skriva ett inlägg varje dag XD Hm, det får nog bli så att jag gör det när jag helt enkelt har tid eller bara lust. And that's fine with me :)



DAG 2: Min första kärlek
Om man kan vara kär när man går på dagis, så var jag nog lite småkär i en kille som hette Markus. Vi brukade leka med bilar och bygga bilbanor tillsammans. Jag vet inte om han förstod eller om jag berättade om mina känslor för honom. Vi var ju trots allt bara si sådär 4-5 år. En sak är i alla fall säker, att det här med kärlek var mycket lättare när man var yngre. Haha XD
Tråkigt nog så flyttade Markus när vi började skolan och vi tappade "kontakten".

Sedan så gick det väl några år innan jag blev kär igen. Tror det var när jag gick på mellanstadiet. Den här killen, Jonte, hade jag varit kär i ett tag innan jag vågade berätta det för honom. Men gjorde det tillslut med en lapp som det stod Får jag chans på dig? och två rutor med ja och nej. Kommer ihåg hur nervös jag var och hur alla i klassen blev jätte nyfikna... men till min stora besvikelse så svarade han nej. Han var redan tillsammans med någon annan. Därefter slutade jag bli kär i någon haha... nej, kanske inte riktigt. Men det dröjde i alla fall tills jag började nian innan jag blev riktigt kär i någon igen. Den här gången var det nog den första gången som jag var kär på riktigt, riktigt. (Vet inte riktigt om jag vill skriva hans namn, men ni som känner mig vet nog i alla fall)
Anyhow, vi hade nog till en viss del båda känslor för varandra. Men våran relation till varandra var lite knepig. Så vi blev aldrig tillsammans. Lite tråkigt kan jag tycka eftersom jag ändå var väldigt kär i honom.

Alltid har man väl annars varit kär i någon snygg kändis hunk. Min första var skådespelaren Jeremy Sumpter. Han var för mig väldigt söt. Sedan upptäckte jag High school musical-stjärnan ZAC EFRON! Han är för mig den snyggaste i hela världen. Confession, confession.

Så... om man säger såhär, har väl inte haft den största turen i kärlek under mina år. Men jag har inte direkt varit olycklig för det. Dock har man väl ibland, mellan åren, önskat att man haft någon. But I think it will happen to me someday too :)

Kommentarer
Postat av: Ida we

:)

2010-12-03 @ 22:24:34
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera:

Kommentera gärna. Jag tycker om att få kommentarer. Men elaka kommentarer raderas eller fastnar i filtret.

Mitt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg eller URL:

Lämna ett fotspår här:

Trackback