Sista kvällen i NY

Det känns lite tråkigt att den här resan verkligen börjar gå mot sitt slut nu. Sista kvällen i the big apple och sista kvällen som jag sover i USA. Men jag hoppas att jag kommer tillbaka snart igen, det är så trevligt här. Dock ska det ändå bli rätt skönt att komma hem igen, och få träffa Scilla. Har ju inte sett henne på över en månad.
Idag har vi ägnat hela dagen åt att shoppa det sista som vi ännu inte hade hunnit med. Det blev en del kassar och nu har vi proppfulla resväskor. Håller tummarna för att vi inte behöver betala övervikt...haha.
Igår avslutade vi med att gå på bio. Marianne och jag såga filmen Charlie St. Cloud med Zac i huvudrollen :D medan mamma och pappa såg Inception. Innan filmen började visades det ett antal filmtrailers som vi blev väldigt sugna på att se när de kommer till Sverige (och om de ens kommer till lilla ö-vik)
Utsikten från Empire State Building
Times Square

Kommentarer
Postat av: Ida We

Jora... men juli har varit rätt seg. Chillat mest! Det gillas det med! Druckit mycket konstiga drickor som vi råkade betsälla xD Jo jag vill med träffas! Vi kan säkert göra det bara vi två men... på tisdag picnick på flotten (om alla kan) och på onsdag fest på fem pers. xD Höhö. Jo, har uppgraderat designen lite, eftersom jag ville ha lite nytt men var för lat för att byta helt... :)



Good that ur back after all, även fast USA is sehr gut :D

2010-08-08 @ 01:06:24
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera:

Kommentera gärna. Jag tycker om att få kommentarer. Men elaka kommentarer raderas eller fastnar i filtret.

Mitt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg eller URL:

Lämna ett fotspår här:

Trackback